piątek, 14 września 2012

Czas na odpoczynek :)

Ostatnio pokazałam Wam jak za pomocą kilku dodatków zmienić wystrój sypialni. Dziś pokażę Wam jak zmieniłam swój salon (urządzony meblami Ikea).

Salon przed zmianą:



   
Trochę zalatuje nudą :) Dlatego postanowiłam dokupić:

Poduszki: Ikea
Poduszki beżowe: Home&You
Srebrna misa: Ikea
Bieżnik: Ikea
Świeczniki: Zara Home
Stojak na gazety: Ikea
Fioletowy koc: Home&You
Różowe kubełki na farby: Ikea

Salon z dodatkami:






Jak się domyślacie, dodatki są tanie i łatwo dostępne (Ikea, Home&You, Zara Home), a jednak zmieniły wystrój wnętrza, które teraz jest bardziej przytulne. Kolor poduszek wydaje się do niczego nie pasować, ale pasują mi do szafek w kuchni (których nie widać). Są w identycznym kolorze, a przez to że kuchnię mam otwartą na salon, to idealnie dopełniają całości :). Fioletowy koc z Home&You ułożyłam na fotelu, by kolorem dodać mu trochę życia, a także by ochronić go przed brudem (fotel jest cały biały, więc bardzo łatwo się brudzi)
Najtańszym dodatkiem są chyba kubełki w kolorze hot pink, które wykorzystałam do przechowywania farb :) Niby nic, a jednak ta plama różowego ożywia cały pokój dzięki intensywnej barwie i dzięki temu, że dobrze komponuje się z obrazem. Wydaje mi się, że jak na tak niewielką ilość dodatków, zmiana jest całkiem duża. Co Wy sądzicie?

Dla porównania:

przed:


po:


przed:


po:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz