środa, 12 września 2012

Dodatki, które zmienią wystrój sypialni

Dziś zaprezentuje Wam jak w prosty i całkiem tani sposób zupełnie zmienić charakter zwykłego pokoju. Pokażę to na przykładzie mojej własnej sypialni. Na początku mamy do czynienia ze zwykłym, niczym nie wyróżniającym się pokojem. Sypialnia została urządzona meblami Ikea. Postanowiłam dodać swojej sypialni charakteru poprzez umieszczenie w niej kilku dodatków, które zmienią cały wystrój. Zrobiłam to za pomocą 9 niedrogich dodatków. Zobaczcie sami:

To moja sypialnia przed metamorfozą:





 Nic nadzwyczajnego, prawda?

Oto dodatki, którymi zmieniłam wystrój:

Krzesło inspirowane projektem Louis Ghost: myin.pl
Narzuta: Home&You
Poduszki: Home&You
Zegar: dekomotyw.com
Lustro: Ikea (pomalowane srebrynym sprayem)
Dywanik z owczej skóry: Ikea
Świeczniki: Ikea
Lampka: light-house.pl
Segregatory: Ikea


Teraz moja sypialnia prezentuje się tak:










Dla lepszego porównania:

Przed:


Po:


Przed:



Po:



Przed:


I po...:


I jak Wam się podoba? :)
Myślę, że efekt końcowy jest o niebo lepszy niż pokój bez tych dodatków. Taka zmiana wystroju wcale nie musi oznaczać dużo pracy czy wydatków. Jak pewnie zauważyliście, większość dodatków można kupić w Ikei, a resztę dodatków można kupić przez internet za niewielkie pieniądze. Jedyna rzecz, która wymagała mojej pracy to lustro z Ikei, które pomalowałam spray'em do metalu w kolorze srebrnym (do kupienia w Castoramie). Ale za dużo do roboty nie było, ponieważ jedna warstwa zupełnie wystarczyła :).  Nie użyłam podkładu pod spray, ale słyszałam, że warto go zastosować dla lepszego efektu. Teraz lustro nie wygląda jakby kosztowało 99,99 zł, prawda? Osobiście uważam, że z tych wszystkich dodatków, to właśnie lustro jest najważniejsze, bo dodaje wnętrzu charakteru glamour. A bez niego byłoby całkiem nudno. Krzesło inspirowane projektem Louis Ghost też jest świetne, pasuje do każdego wnętrza, dzięki temu że jest przezroczyste, przez co nie narzuca się na tle innych mebli. Mimo to jest piękne i bardzo wygodne. Najtańszym dodatkiem to zwykłe białe segregatory Ikea, niezbędne do utrzymania porządku na biurku ;). 

Nie jest to koniec zmian w mojej sypialni. W planach mam zrobić samodzielnie zagłówek oraz poduszkę na całej długości parapetu - w kóncu trzeba wykorzystać, to że się ma tak duże okna z niskim i szerokim parapetem, na którym można siedzieć. A widok z okna jest boski, więc warto się pomęczyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz